29 Ağustos 2018 Çarşamba

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olaylar yaşamadığım için de yazma gereği duymadım. Sadece bir kere denize girdim onun dışında hala işim yok Kpss ye girdim bu ay sonu hatta bir iki gün sonra açıklanacak. Aralık ayında iş güvenliği sınavına gireceğim artık bu sefer kazanayım 😊 Haftasonları marketlerde çalışıyorum o işe devam. Am beni çok yoruyor mahvediyor kendimi çok pis hissediyorum çalışırken. Ama paraya ihtiyacım var ve çalışmam lazım. Şimdilik bu kadar yeni yazılarımda görüşmek üzere hoşçakalın. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...