19 Haziran 2018 Salı

Yalnızlık...

Merhaba arkadaşlar aylardır size yazamıyorum birkaç iş denemem oldu girdim ama şartları bana uymadı çıktım. Şuan da kpss çalışıyorum aynı zamanda 24 Haziran seçimleri için Kent Konseyi ile işgili birkaç çalışmaya katıldım. Son bir aydır da haftasonları market içi tadım elemanı olarak çalılıyorum. Sınavdan sınra çalışmaya bir süre daha devam edebilirim. Harçlık oluyor ve birsürü yeni market ve yeni insan tanıyorum. Onun dışında gerçekten çok yalnızım ne arkadaş ne dost hiçbirşey yok. Bir ses bir nefes o kadar dertleşmeye konuşmaya ihtiyacım var ki ama çevremde kimsecikler yok. Sadece dört tane köpeciğim var. Zaten onlar da olmasa kimle dertleşeceğim bilmiyorum. Bu arada bir buçuk aylık diksiyon kursunu tamamladım halk eğitime gittim belgemi devyakın zamanda alacağım. Güzel bir deneyim oldu yeni insanlar yeni dostlar edindim. Ayın 30. da da Ankaraya gideceğiz annemle . Eskişehir üzerinden gideceğiz birkaç saat hem gezmiş de oluruz.
Çekip gidesim var bu aralar hatta birkaç yıldır var o his. İzmir artık bana bişey vermiyor gitmek ve dönmemek istiyorum. Kısaca yeni bir şehir ve yeni hatıralar lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...