8 Nisan 2018 Pazar

51,5 kiloyum 😕

Merhaba arkadaşlar size haftaya tartılıp 50 kilo olacağım diye verdiğim sözden beri iki hafta geçti ve ben malesef sadece 51 kiloya kadar inebilmişim. En azından 50 olurum diye düşünmüştüm neyse 45’e az kalmış. Demekki iki haftada 5 kilo verebiliyormuşum. Bu demektir ki tam iki hafta sonra 45 kilo olabilirimm😊😊 Zayıflama olayında matematik pek işlemiyor çünkü metabolizma çok kompleks bir yapı. Ama yine de üç aşağı beş yukarı iki hafta sonra istediğim kiloya inebilirim diye düşünüyorum.
Onun dışında diğer herşey aynı evdeyim bol bol sıkılıyorum tonla boş vaktim var ve ben pek birşey yapmıyorum. Baya depresyona girdim diyebilirim. İçimde çok büyük bir öfke var. Hayata işsizliğe bu değişmeyen düzene alımgücünün azlığına herşeye. İçimdeki öfke sürekli ortaya çıkıyor ani öfke krizlerim patlamalarım oluyor. Çünkü böyle gün sayarak sadece ölüme yaklaşıyorum. Hayattan hiç zevk almıyorum. Bu dönem nasıl devam edecek bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey varsa bu dönemin biran önce bitmesini istediğim. Sizi seviyorum 45 kiloya yaklaşınca yine yazacağım. Sonra görüşürüz arkadaşlar 👋🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...