31 Mart 2018 Cumartesi

İşten Çıktım.

Merhaba arkadaşlar size bir haftadır yazmıyorum çünkü çalışıyordum. İzmir Atlı Spor Klübünde organizasyon kısmında halkla ilişkiler elemanı olarak başlamıştım. Ama asistanı olacağım kadın, yani patronun kızı beni hiç sevmedi hiç hoşlanmadı. kadın kadını çekemez derler ya işte aynen öyle oldu ben kendine güvenen eğitimli bilinçli sıcakkanlı ve güleryüzlü olduğum için sevmedi beni. Ama işi öğrenemediğimi beceremeyeceğimi filan bahane etti. Bu gerçekten haksızlık. Hem sabah 9 dan akşam 7 ye günde 10 saat eşşek gibi çalışacağım alacağım ücret asgari olacak öğle aram olmayacak bir çay bile içerken surat edilecek hem de beceriksiz hiçbir işe yaramaz ilan edileceğim. Aynen böyle işte çünkü Türkiyede yaşıyoruz ve bu ülkede malesef üniversite mezunu olmak iyi ailede yetişmek saygılı olmak malesef yetmiyor. Köle olacaksın biat edeceksin el ayak öpeceksin. İşverenin ayağını öpeceksin ki seni sevsin. Eğer biraz bilinçli isen biraz sorgulamaya başlıyorsan özgüvenliysen kendinin farkındaysan ilerde bu bize sorun çıkartır başımıza iş açar diyorlar. Salak olacaksın koyun olacaksın on onbeş saat şikayet etmeden ağzını bile açmadan tuvalete gitmeden su içmeden onların dediğini yapacaksın. Sen ne kadar eğitimli olsan da patron eğitimsiz olacak çünkü. Zırcahil olacak sadece parasıyla varlığını gösterdiği için seni böcek gibi ezecek. Ağzından her çıkan söze birşey bulacak neden gözünün üstünde kaşın var diyecek. İstersen tüm gün ayakta kal on dakika otursan kaytarmış sayacak. İşte böyle zavallı insanların elinde oyuncak olan bizlerin kendimize güveni bitecek hayattan aldığımız mutluluk yaşama sevinci ölecek ama eşşek gibi de çalışsak asla kimseye yaranamayacağız. Daha bir haftada benim üç dört tane düğün paketini satamayacağım kanaatine varan insanlar yarın başkasını işe alacak bu sefer de onun hayatından İŞ ÖĞRETME ADI ALTINDA ruhunu benliğini insanlığını onu o yapan güzellikleri çalacaklar. İşte bu yeni Türkiye 🇹🇷 Alışın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...