14 Mart 2018 Çarşamba

Bitmeyen İş Aramalarım

Merhaba arkadaşlar bugün de birçok gün gibi iş görüşmesine gittim ama şartları bana uygun olmadığı için başlamayacağım. İki yıl oldu artık umudum tükendi. İş bulamayacağıma olan inancım neredeyse bitti. Ama yine de başvurularda bulunmaya devam ediyorum. Bana şans dileyin artık kendi ekonomik özgürlüğümü kazanmak istiyorum. Evde otur otur kendime olan güvenim inancım bitti asosyal oldum bunun değişmesi gerekiyor. Çaba sarfediyorum ama başka elimden birşey gelmiyor. Yoruldum artık çabalamaktan insanlara laf anlatmaktan evdekilerin dırdırından herşeyden bıktım. İş bulmazsam çöküşe geçeceğim. Kısa zamanda bu arayışım son bulur inşallah. Bu akşamlık hoşçakalın 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...