3 Mart 2018 Cumartesi

Haftasonlarını Sevmiyorum

Merhaba arkadaşlar bugün 3 Mart Cumartesi ve başlıkta da belirttiğim gibi haftasonu. Haftasonları evde olup temizlikle uğraştığım için Cumartesi ve Pazarı hiç sevmiyorum. Gerçi genelde evdeyim zaten ama haftasonuna ayrı bir antipatim var. Aslında arkadaşlar aileler yada sevgililer dışarlarda olduğu ve ben evde olduğum için de sevmiyor olabilirim. Gerçi bugün hava çok güneşli değildi ama İzmirliler kendilerini her türlü havada dışarı atabiliyorlar. Herneyse bugün yine öğlen kalktım ve salata zeytin gibi hafif kahvaltılıklarla kahvaltımı ettim. Şimdi de Masterchef izlerken size yazıyorum. Yarın amcamın vefatının 40. günü olduğu için Aydın’a gideceğiz ailecek. Seyahatleri severim ama bu şekilde olanları tabiki de kimse sevmez. Bu arada dün erkek arkadaşımla kavga ettik( elbette ki telefonla yüzyüze görüşemediğimizi daha önce belitmiştim). Kavganın sebebi sevgilimin yeni girdiği işte ona patronun broşür dağıttırması ve diğer broşür dağıtan kızlardan kıskanmam oldu. Sevgilimin ayak işleri yapması hoşuma gitmiyor. Ama yıllar önce talih oyunları oynadığı için birsürü borcu var ve iş seçme lüksü yok malesef. Şu borçlarını bitirip gece gündüz çalışmayı bırakmasını istiyorum.
Bu arada bahsetmek istediğim birşey daha var. Ailem erkek arkadaşımı unutmam ve üzülmemem için bana aylardır antidepresan veriyordu ama ben artık kullanmak istemediğim için bıraktım. Fakat başımda acayip bir ağırlık yaptı baş dönmeleri denge bozukluğu ağlama nöbetleri depresyon ve daha birsürü semptom. Bunlardan nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum tüm ruhsal sengemi bozdu sabahları uyanmak bile istemiyorum. Hep ağlıyorum ne zaman geçecek bilmiyorum. Herneyse sizinle konuşmak güzeldi. Bu arada akşam altıdan sonra hiçbirşey yemiyorum ve kısa zamanda istediğim kiloya düşeceğime eminim. Yarın görüşürüz sizi seviyorum 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...