12 Mart 2018 Pazartesi

La Casa De Papel

Merhaba arkadaşlar yazımın başlığından da anlayacağınız üzere son zamanlaron en efsane dizisi La Casa De Papel bağımlısı oldum hergece izliyorum ve bayılıyorum. Dün yazamadım size çünkü dizimi izledim bir de bayağı bir geç kalktım yazacak bir olayım bile olmadı. Evet gelelim dizimize , sekiz hırsızın gerçekleştirdiği darphane soygununu anlatıyor kısaca özeti bu ama sadece bir soygun değil tabiki. Son derece zekice kurgulanmış ilmek ilmek işlenmiş bir soygun planı ve başarılı olurlarsa milyonlar kazanacaklar. Ben şuan ikinci sezonun birinci bölümündeyim daha beş bölüm var bakalım finalde ne olacak merakla bekliyorum. Diyetime gelirsek haftasonu çok kaçırdığım için bugün bişey yemedim sabahtan beri açım. Ama karnım acıkmadı nedense çok ilginç değil mi. Herneyse ben dizime döneyim hoşçakalın👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...