8 Mart 2018 Perşembe

Bugün Günlerden Tembellik

Merhaba arkadaşlar bugün öğlen Kardeşim tarafından uyandırılıp benim için aldığı Burger King menüsünü yedimmm 😔😔😔😔 Biliyorum biliyorum sizi ve kendimi hayal kırıklığına uğrattım sağlıklı yaşam düzenimi bloke ettim resmen. Ama sadece bugünlük başka yok tek öğün yedim akşam yemedim hatta yanındaki en büyük boy kolayı bile içmedim. Zaten ben kola gibi gazlı içecekleri hiç sevmem. Dışarıda burger king yiyeceksem yada herhangi bir yiyecek yiyeceksem ayran içerim. Bunu aşkım da çok iyi bilir hatta o da ayran tüketir. Herneyese ginün kalanını da uyuyarak geçirdim akşam yedide kalktım inanabiliyor musunuz 19:00 da uyandım. Resmen tembelliğin sözlük anlamıyım😂😂😂 Daha sonra ev işleri falan filan... Bu arada dünkü satış işini istemedim o yüzden de gelemeyeceğimi bildirdim. Düzenli bir iş istiyorum ama tepemde bugün kaç sattın kaç kişi bağladın diyen bir patron istemiyorum. Hayırlısı diyelim vardır benim için de düzgün bir iş .
İlişkime gelince herşey harika sadece mesajlaşsak da o enerjiyi hissedebiliyorum. Buradan tekrarlıyorum seni çok seviyorum canım Muradımmm benimmm❤️ Yarın görüşürüz iyi akşamlar 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...