18 Mart 2018 Pazar

Kilo Almışımm 😢

Merhaba arkadaşlar malesef bugün tartıldım büyük bir hataydı şuan tüm motivasyonum öldü çünkü kilo almışımmm😢😢😢😢 Tam olarak 54,5 kiloyum. Bu olamaz ben 45 olmak isterken bu fazla kilolar nasıl yapıltı kaldı anlamıyorum. Hepsi de göbeğimde toplanmışlar. Heryerim normal bir tek göbek lömbür lömbür. Yıllarımı verdim ben bu göbeği düzleştirmek için ama yok yok ne kadar aç da gezsem olmuyor kaldı resmen içimde. Bugün de babamın doğum günü ye ece ye pastaları göm cipsleri göm kolaları göm ece . Ama size söz haftaya da tartılacağım ve o gereksiz 4,5 kilo gitmiş olacak sözüm söz arkadaşlar. Ee tabi tüm gün otur otur gitmez kilolar yavaştan yürüyüş mekik filan girişmek lazım yaz geliyor!!! Yarından itibaren azıcıkkkk yemeler yürüyüşler gitsin o pisss beş kilo. Hadi bakalım başlayalım💪🏻 Güç güç motive motive sizi seviyorum hoşçakalın hepinize bol eksili günler diliyorum 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...