23 Mart 2018 Cuma

İş Buldummm 👩🏻‍💼👩🏻‍💻👩🏻‍🏫

Merhaba arkadaşlar bugün size çok güzel haberlerim var. Geçen hafta görüşmeye gittiğim Buca’da bulunan İzmir Atlı Spor Klübü’nün organizasyon bölümüne halkla ilişkiler elemanı olarak yarın işbaşı yapacağım.😊😊😊😊Kısaca iş tanımım gelen müşterilerin düğün nişan kahvaltı akşam yemeği doğum günü vb organizasyonlarını organize etmek onları yönlendirmek paket içeriklerini onlara sunmak. İşte böyle ve ben çok heyecanlıyım. İlk bir hafta deneme süresi olacak sonra olursa devam edeceğim. Çok heyecanlıyım bu gece uyuyamayacağım kesin. Bakalım hayırlısı. Bu arada 53 kilo olmuşum arkadaşlar belki iş yerinde koşturmaca vs beni zayıflatır 😂 iki yıldır işsizim baya paslandım ve korkuyorum gerçekten ya yapamazsam beceremezsem . Off heyecan stress bastı beni. Yarın akşam neler yaşadığımı ilk günümü yazarım sizi seviyorum hoşçakalın 👋🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...