10 Mart 2018 Cumartesi

Güneşli Cumartesi 🌞

Merhaba arkadaşlar bugün İzmir çok sıcaktı adeta yaz havası vardı. Ben de kardeşimle birlikte gezmek için Alsancağa gittik dolaştık biraz. Zaten İzmir diyince akla gelen ilk yerlerden biri Kordondur. Biz de kardeşimle boş boş dolaştık ve finaldee bana iskender ısmarladıı 😊 Diyetteyim yemeyeyeyim diyemedim yedim hepsini gömdüm. O kısmın üzerinde fazla durmayalım herneyse çook güzel bir gündü tepede güneş herkes dışarıda çimler kafeler dükkanlar sokaklar insan doluydu. Benim deniz kokan güzel şehrim herşey var martılar faytonlar kol kola dolaşan sevgililer , bir tek benim Muratım yanımda yok. Herkes herşey var bir tek o yok.
Bugün kardeşimle yaptığımız herşeyi aslında aşkımla yaptım ben o hep yanımdaydı. Denize baktığım gözlerimdeydi, iyotu kokladığım burnumdaydı, içtiğim çaydaydı o... Çünkü birini gerçekten severseniz yanınızda olmasa bile zaten yanınızdadır. O kadar bütünleşmişsinizr artık. Umarım hiç ayrılmayız. Sevgiyle kalın ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeniden Merhaba

Merhaba arkadaşlar size yazmayalı iki ay olmuş. Bu iki ayda hayatımda çok fazla değişiklik olmadı o yüzden size yazacak kadar değerli olayla...